Rezultatele cautarii dupa : "tar and 0 1 1"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
5 milioane de euro investitie Cinema City intr-un multiplex la Ramnicu Valcea
Miercuri, 09 Mai 2018
Cu un total de  26 de multiplexuri cu un total de 237 de sali, in 19 orase din tara, investitia Cinema City la Ramnicu Valcea  cuprinde 6 sali, cu un numar total de peste 1.052 locuri, fiind realizata de Cinema City...
Speakeri de top in marketingul de continut din UK si Romania la WeContent
Joi, 18 Octombrie 2018
 Cea mai relevanta conferinta de content marketing din Romania, potrivit organizatorilor, WeContent reuneste speakeri de top din tara si din Regatul Unit si va avea loc pe 1 noiembrie 2018, la Movieplex din cadrul Plaza Mall
16.000 de locatii pentru postere indoor 1,20 x 0,75 metri in scara blocului la Elevate
Miercuri, 28 Mai 2008

Cu un public estimat la 1,3 Milioane de persoane si amplasate in 16 orase, posterele din scara blocului completeaza oferta retelei de publicitate in lift Elevate

Campanie de responsabilitate sociala Carrefour si UNICEF in sprijinul copiilor din medii defavorizate
Vineri, 16 Septembrie 2016
 In perioada 15 septembrie – 15 octombrie, clientii din cele 30 de hipermarketuri Carrefour din intreaga tara pot alege sa doneze 1 leu la casa de marcat si sa ajute astfel copiii din mediile defavorizate sa mearga la scoala si sa beneficieze de educatie incluziva de calitate.
In touch with 1 milion de clienti
Joi, 14 Decembrie 2006
COSMOTE a acordat 1.000.000 de minute gratuite pe an pe viata clientului cu numarul 1 milion, cifra pe care a atins-o la un an de la intrarea pe piata
Tymbark sustine cel mai mare campionat de fotbal pentru copii. Finala Cupei Tymbark - 24, 25 mai.
Joi, 18 Mai 2017
 Turneul se desfasoara in Polonia sub denumirea „Cupa Tymbark. Din curtea scolii pe stadion!” si este, practic, cel mai mare campionat de fotbal pentru copii din Europa, insumand, in cei 17 ani de cand se desfasoara, peste 1,5 milioane de copii participanti din toata tara, cu varste cuprinse intre 6 si 12 an
De la 1,3-1,4 Mil. EUR pe an, la conturi de milioane. G4. Noua viteza GolinHarris.
Vineri, 30 Martie 2012
 Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
Dove a avut 42,8% cota de piata la Pro TV
Vineri, 03 Decembrie 2010
 Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte...
Cu peste 1 milion de abonati pe Youtube, celebrul psiholog Jordan Peterson vine la Bucuresti cu 12 Reguli de viata - Un antidot la haosul din jurul nostru
Sambata, 05 Mai 2018
 Nr. 1 cea mai vanduta carte pe site-ul Amazon, lansarea volumului „12 Reguli de viata - Un antidot la haosul din jurul nostru”  va avea loc la cea de a XIII-a editie a Salonului International de Carte „Bookfest”, care se va desfasura in perioada 30 mai - 3 iunie, in noul pavilion B2, de la Romexpo.
Ringier in 2011: 30,2 Milioane de euro in Romania. Aproape 1 Miliard de euro global (931,28 Mil. EUR)
Joi, 19 Aprilie 2012
 In Romania, crestere cu 33,6% in 2011. Cifra de afaceri  de 37,2 Milioane franci elvetieni CHF - aproximativ 30,2 Mil. EUR. Grupul Ringier, Global: 1,147 Miliarde CHF (932 Mil. EUR).

 

DDB afla din mers de Compact
Joi, 29 Iunie 2006
Sub sloganul "Afli din mers", agentia de publicitate DDB Bucuresti concepe strategia, face creatia si filmeaza campania virala pentru Compact, cotidianul gratuit editat de Ringier Romania
Campanie Brico Depot pe Catalog. 2016: Havas Worldwide ADDV - creatie, Zenith - media, Pure Media - comunicare. 2017: 23, MEC si Pure Media.
Luni, 24 Aprilie 2017
Campania #Catalogul2017 se deruleaza atat in media traditionala - pe TV, radio si outdoor, cat si in new media -  Facebook, Linkedin si Youtube.
Gustul Pepsi Light este fabricat in reteaua BBDO
Marti, 07 Iunie 2005
Campania "Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light" este implementata de Graffiti BBDO si Media Direction pe o creatie realizata in Franta de CLM BBDO
Politia si Papaya impotriva munitiei
Marti, 13 Decembrie 2005
Politia Romana impreuna cu Papaya Advertising desfasoara, cu sprijinul Fundatiei Alexandrion, campania "Munitie de Craciun" impotriva utilizarii petardelor si artificiilor de catre copii
Noul Spital Grigore Alexandrescu
Miercuri, 10 Mai 2006
In cadrul ceremoniei de aniversare a 120 de ani de la infiintare, Spitalul "Grigore Alexandrescu" va lansa maine si noua identitate semnata de Strategid
Micul Bricoleur in atelier itinerant. Luna Copiilor in ateliere creative in reteaua Leroy Merlin
Luni, 10 Iunie 2019
 „Atelierele noastre sunt cu participare gratuita si asteptam orice iubitor de bricolaj sa ne treaca pragul si sa se bucure de doua ore de relaxare alaturi de noi. Aceste ateliere sunt doar un prim-pas catre proiecte viitoare care vizeaza comunitatea #leroymerlin.” a declarat Frédéric Lamy,...
Itsy Bitsy vrea doar parintii intre 9 si 17
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
 Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.

 

RODIPET nu vrea Saptamana Financiara
Marti, 02 Mai 2006
Agentia de Monitorizare a Presei – Academia Catavencu (AMP-AC) condamna actul de cenzura indreptat impotriva publicatiei Saptamana Financiara de catre compania de distributie de presa RODIPET
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
1 2 »